FB Pixel Code Przejdź do treści głównej

Webinarium: Podpisywanie umów o dofinansowanie, rozliczanie i zachowanie trwałości projektów - nabór nr.: FESL.10.03-IP.01-026/23


od 2024-01-11 [09:00] do 2024-01-11 [14:00]
Data publikacji: 2024-01-03 11:51

Śląskie Centrum Przedsiębiorczości zaprasza 11 stycznia na webinarium.

Termin spotkania:

Kiedy: 11 stycznia 2024 r.

O której: 9:00 – 14.00

Jak: spotkanie online

Tematyka webinarium:

- wymogi i dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie;

- zmiany do umowy, realizacja i rozliczanie projektu;

oraz:

- przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną do ŚCP, harmonogram, wniosek o płatność – warsztat  CST2021;

- obowiązki Beneficjenta po rozliczeniu projektu w szczególności w zakresie osiągnięcia wskaźników zapisanych we wniosku o dofinansowanie

Dla kogo:

Zapraszamy przedsiębiorców, których projekty zostały wybrane do dofinansowania w ramach naboru - FESL.10.03-IP.01-026/23

Zasady rekrutacji:

  • Rejestracja na webinarium odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO. 
  • Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (podanym w formularzu) gdzie prześlemy link umożliwiający udział.
  • Uczestnictwo jest bezpłatne.

Kontakt

Jarosław Ziewiec, Krzysztof Winter, Agnieszka Brodziak
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów,
tel. 032 743 91 71;  032 743 91 77.
fax 32 743 91 61.
E-mail:  jaroslaw.ziewiec(at)scp-slask.pl krzysztof.winter(at)scp-slask.pl, agnieszka.brodziak(at)scp-slask.pl



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś