FB Pixel Code Przejdź do treści głównej

Webinarium: Przesyłanie dokumentów w wersji elektronicznej do ŚCP oraz praca w systemie CST2021 - wypełnianie wniosku o płatność - nabór nr.: FESL.10.03-IP.01-026/23


od 2024-01-16 [08:00] do 2024-01-16 [12:00]
Data publikacji: 2024-01-12 10:17

Śląskie Centrum Przedsiębiorczości zaprasza 16 stycznia na webinarium.

Termin spotkania:

Kiedy: 16 stycznia 2024 r.

O której: 8:00 – 12.00

Jak: spotkanie online

Tematyka webinarium:

- przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną do ŚCP, wniosek o płatność – warsztat  CST2021;

Webinarium dotyczy kwestii technicznych obsługi systemów, bez możliwości konsultacji zakresu merytorycznego wniosków, realizacji projektów i zamówień w projektach.

Dla kogo:

Zapraszamy przedsiębiorców, których projekty zostały wybrane do dofinansowania w ramach naboru - FESL.10.03-IP.01-026/23

Zasady rekrutacji:

  • Rejestracja na webinarium odbywa się poprzez wypełnienie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO. 
  • Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (podanym w formularzu) gdzie prześlemy link umożliwiający udział.
  • Uczestnictwo jest bezpłatne.

Kontakt

Jarosław Ziewiec, Krzysztof Winter, Agnieszka Szymkiewicz-Brodziak
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów,
tel. 032 743 91 71;  032 743 91 77.
fax 32 743 91 61.
E-mail:  jaroslaw.ziewiec(at)scp-slask.pl krzysztof.winter(at)scp-slask.pl, agnieszka.brodziak(at)scp-slask.pl



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś